Wrzesień, 2010

Suma kalorii:20646 kcal

KPN przed epilogiem

Czwartek, 30 września 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Trening KPN
Ma być epilog Mazovi w Łomiankach ,postanowiłem przejechać kawałkiem trasy maratonu i wybrałem się na Palmiry . Mała mżawka ale po ostatnich opadach KPN bardzo wilgotny i śliski .Na korzeniach trzeba bardzo uważać a czerwony szlak ma sporo korzeni. Przeprowadziłem test nowych spodni na chłodne dni. Są super.Trasa Leszno-Groble-Górki Damiana-Roztoka-Wiersze-Palmiry-Zaborów Leśny-Wiersze-Roztoka-Nasze Górki-Leszno.

Finał Nowy Dwór

Niedziela, 26 września 2010 · Komentarze(4)
Dzisiaj pojechałem na maraton finałowy do Nowego Dworu . Na miejscu kupę znajomych i kolegów z temu.Przyjechał Rafał i Robert aby nas dopingować.Pogadaliśmy wszyscy i rozgrzewka a potem start .Trasa była mi znana bo objazd robiliśmy tydzień temu ale Cezary Zamana dodał parę zmian. Które urozmaiciły troszkę trasę.Po starcie ostro wałem ,Marek z temu przede mną potem jechaliśmy na zmianę do 20 km tam ja pojechałem a Marek został na górce . Potem dalej przeciskałem się na wąskich ścieżkach których było tu wiele czasami wpadałem w jakieś dół przy próbie wyprzedania ,ale nic na szczęście się nie stało. A dzisiaj parę osób się porozbijało. Potem dogoniłem Damiana co było dziwne ,okazało się że ma defekt. Dalej po rozjeździe już spokój i można było przycisnąć wyprzedzałem kilka osób . Na końcówce doszło mnie dwóch ale się nie dałem . Wyjazd udany . Zapomniałem przez cały czas piszczały mi kółeczka w przerzutce założyłem nowe i nie wiem co źle zrobiłem ale pisk był niezły ,ja mijałem słuchawki to mnie nie wkurzało .Dystans 66 km czas 2 52 min miejsce 56 na giga a w m3 18 miejsce.Nowy łańcuch xt i zębatki 3 szt.

Standard...

Czwartek, 23 września 2010 · Komentarze(0)
Leszno-Żelazowa Wola-Leszno.

Na obiazd....

Niedziela, 19 września 2010 · Komentarze(0)
Dzisiaj razem z Damianem pojechaliśmy na objazd trasy maratonu w Nowym Dworze który będzie za tydzień . Cezary Zamana zaoferował że da bon na 50 zł dla każdego kto przyjedzie.Po dojechaniu okazało się że jest kupę ludzi, pewnie więcej niż na Maratonie Legii w Laskach który dzisiaj się odbywał.Do Nowego Dworu dojechaliśmy przez las a potem przez Czeczotki asfaltem tylko że takim bocznym aby nie jechać drogom 579.Mieliśmy trochę czasu wiec pojechaliśmy do twierdzy Modlin a potem na start. Objazd wyglądał fajnie bo jag się wieszało taśmy to trzeba było gonić czołówkę to wzrastało tętno he he.Cezary nie forsował tempa żeby się nie gubić nawet nie myślałem że ten nasz peleton tak się rozciągnie .Na wale Zamana przyspieszył i urwał się wszystkim oprócz Damiana ja jechałem w 2 grupie która ich ścigała pod wiatr nic miłego .Po dotarciu do mety pojechaliśmy coś zjeść i wypić i powrót do domu asfaltem. Nie wpisuje przewyższenia bo to nierealne licznik coś oszukuje.Podobnież 489 m.

Łosiowo....

Sobota, 18 września 2010 · Komentarze(2)
Z Damianem umówiłem się wstępnie wczoraj dzisiaj się dogadaliśmy konkretnie i o 14 godzinie byłem u niego. Start na Granicę potem dalej do góry Św.Teresy .Damian mijał czasami chwile słabości i przyspieszał czasami udawało misie nie dać musie,aby mi nie odjechał . Pod koniec trasy to było już niemożliwe po prostu nie miałem siły w nogach .Potem jak jechaliśmy do czerwonego szlaku wypatrzyłem pięknego łosia który nam pozował Damian cyknął kilka fotek ja na telefonie ale słabo widać . Potem na czerwonym nie zobaczyłem skrętu i chciałem nadrobić po rowie i mijałem kontrolowany lot przez kierownik. Dalej do Górek asfaltem do Sosny Powstańców,Zamczysko tu już nie mijałem siły i zostawałem na każdym podjeździe . Ale taki trening na pewno nie pójdzie na marne .

KPN ...

Piątek, 17 września 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Trening KPN
Grzybiarzy nadal wysyp tak jak i grzybów w KPN.Dzisiaj pękł łańcuch na podjeździe z Grobli ale skuwacz i spinka była wiec szybka naprawa i dalej jazda ,a to przez to że trenuje na dużych przełożeniach. Trasa Leszno-Grobla-Nasze Górki-Roztoka-Ławy-Zaborów Leśny-Wiersze-Roztoka-Nasze Górki-Grobla-Leszno.

KPN w Grzybach

Czwartek, 16 września 2010 · Komentarze(1)
Kategoria Trening KPN
Dzisiaj po pracach w domu postanowiłem się przejechać ,nic się nie zmieniło grzybów jeszcze więcej ludzi dużo i się gubią .Jak wyruszyłem to strasznie wiało w Warszawie podbierz była burza.Trasa Leszno-Grobla-Zamczysko-Sosna Powstańców-Nasze Górki-Roztoka-Wiersze-Zaborów Leśny-Ławy-Wiersze-Roztoka-Nasze Górki-Łubiec-Leszno. Są nowe tablice informacyjne o miejscach w KPN.

Poranna pięcdziesiątka...

Wtorek, 14 września 2010 · Komentarze(0)
Karolina jeszcze spała ja pomknołem do Żelazowej Woli i z powrotem .Potem do piekarni po bułeczki i do domu na śniadanko.