Wolne na Mistrzostwa Świata

Czwartek, 26 marca 2009 · Komentarze(2)
Rankiem przed wyjazdem na Mistrzostwa Świata w Kolarstwie Torowym postanowiłem się przejechać po KPN bo lepiej będzie się oglądało na pewno . A poza tym po ataku zimy tej wiosny fajnie w lesie i okazało się ze ciężko troszkę ale oto chodzi w tym sporcie. Trasa Leszno-Debły-Ławy-Wiersze-Roztoka-Górki-Zamczysko-Nasze Górki-Łubiec-Leszno. W lesie pięknie ale niektóre drzewa niewytrzymały naporu śniegu i pękły. ogólnie bardzo ładnie aż miło się kręciło .A potem pojechałem do Pruszkowa na Mistrzostwa. Tor piękny klimat super teraz już wiem o co w tym chodzi nagroda z Maratonu w Mrozach przydatna.Rozgrzewający się Polacy.Start Polek na 3000m Mocno kręciły ale niestety 12 miejsce może za rok będzie lepiej .

Tak super jak jadą ponad 70 km i ten tor aż jęczy ekstra obiekt . Pozdrawiam i tylko tydzień został do Łodzi .

cezar24mtb 23:23 piątek, 27 marca 2009

Świetnie spędziłeś dzień - rano bike, kibicowanie na MŚ i pod wieczór znów bike w towarzystwie :)
Rzeczywiście wyczuwam po fotkach fajny klimat na MŚ :)
Pozdrówka

JPbike 15:09 piątek, 27 marca 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa namoj